Let us worry about I.T.

DAWCO

Een full-service team om uw KMO bij te staan met al uw IT projecten.

Over Dawco Contacteer ons

We zijn een Creatief Professioneel IT Team
Let us worry about IT!

Dawco heeft een visie om KMO's bij te staan die niet het budget kunnen vrijmaken om een fulltime IT-medewerker aan te nemen. Daar waar hulp nodig is in de IT-wereld, schieten wij u te hulp. Van aankoop en plaatsen van IT-gerelateerd materiaal, tot het installeren van software op meerdere apparaten. U kan ons altijd contacteren voor een vrijblijvende, op maat gemaakte offerte.

I.T.

Wij kopen IT-Materiaal aan zoals computers, monitoren en toebehoren. Software kunnen we ook installeren indien u dat wenst. Gespecialiseerde software van derden wordt niet ondersteund. Vervangen van printerinkt en toners wordt niet ondersteund.

Consultancy

Wanneer u hulp nodig heeft bij iets IT-gerelateerd, bent u bij ons op het juiste adres. U kan ons van maandag tot zaterdag vanaf 08u tot 22u bereiken, en een afspraak maken bij onze werknemers. Mails worden binnen de 24u beantwoord.

Aftercare

Na de installatie van producten raden wij een maandelijkse afspraak aan om alles te controleren. Hierbij komen we op een afgesproken dag & tijdstip af wanneer het u het beste uitkomt. Voor meer informatie kan u altijd een vrijblijvende, op maat gemaakte offerte aanvragen.

Waarom voor ons kiezen?

David Wong heeft sinds zijn tienerjaren steeds een interesse gehad voor computers en I.T. Hij assembleerde zelf computers en schreef scripts om alles uit een operating systeem te halen. Hij heeft 3 jaar gewerkt voor Janssen Pharmaceutica in Beerse, waarvan 2 jaar on-site IT support en 1 jaar LMW support. Sinds juni 2018 werkt hij als Office 365 support specialist voor Umicore EMEA.

I.T.
Communicatie
Flexibiliteit

Klanten mogen me op elk moment contacteren. Flexibiliteit en communicatie is mijn grootste troef!

" David Wong"
Dawco ervaring en referenties

Ondertussen heb ik al heel wat jaren ervaring op de IT-teller staan. Bij iedere werkgever of project ontwikkelde ik doorgedreven skills die ik vandaag kan aanbieden aan mijn klanten.

Umicore (2018-2019)

On-site support bij Umicore voor mensen die net overgeschakeld zijn naar O365 (Office 365) en OD4B (OneDrive for Business), tickets oplossen over O365 en OD4B voor Umicore EMEA (Europe, Middle East)

Johnson & Johnson (2015-2018)

2 jaar on-site support voor gewone computers en tijdens mijn laatste jaar ondersteunde ik LMW support (Lab, Manufacturing, Warehouse), dit zijn computers die verbonden zijn met instrumenten.

Sinds 30/09/19 zijn we gestart met een windows 10 migratie-project.